top of page

Tiroida Graves de Elena Pop

O mulțime de oameni știu că nu m-am simțit bine de ceva timp pana in acest moment si este greu de explicat - boala Graves, există, de asemenea, oameni care nu cred că există o problema cu asa ceva ..cu adevărat, așa că am expus rutina mea zilnica (mai ales pentru cei care cred că nu este nimic în neregulă pentru că "arat OK ')

ATENȚIE NU VREAU COMPĂTIMIRE !!!

Deținem multe lucruri care ne motivează ...pentru mine ..este fiul meu, partenerul meu, dar zi de zi trebuie să-mi spun să ma ridic din pat pentru a începe ziua ; Trezită dintr-un somn de opt ore la fel de epuizată ca atunci când am adormit. Trezita, ma spăl pe dinți forțat și ma îmbrac.. fiind nervoasa sau anxioasa făcând lucruri normale fără sa ma gândesc la vreun motiv anume, pregătită sa merg la culcare dar la fel de extenuata știind ca următoarea zi va fi la fel si sperând ca va fi mai buna dar nu exista leac pentru Graves...flamanda toată ziua (sau cu senzația de foame) si totuși foarte slaba.. chiar dacă mănânc sănătos si din 2 in 2 ore/zi. Am momente când uit numele unor persoane pe care ii știu de ani de zile ..dar abandonez...simt dureri zilnice toata ziua : musculare, abdominale, articulare.....

Stiu ca există, acolo o mulțime de oameni cu o "boala tăcută" sau alte boli autoimune si rareori pot vorbi despre așa ceva, sau sa se facă înțeleși ...dacă cunoști pe cineva, dacă vorbesc cu tine - asculta-l, în cazul în care ei vorbesc ,"ÎNȚELEGE-L" .

Vă rugăm să partajați dacă știți pe cineva cu aceasta problema, sprijiniți-l , oferiți-i ajutor.

Din Irlanda va urez Noroc in toate si sanatate!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page