top of page

Tiroida Nataliei

"Acum că au trecut câteva luni de când am început să iau Nature-Throid, m-am gândit că sunt datoare cu un feedback. It's the least I can do, având în vedere cât de recunoscătoare sunt pentru ca m-ai ajutat să găsesc NDT-ul. Mi-a schimbat viața si mă simt incredibil. As îndrăzni să spun ca mă simt aproape la fel de bine ca înainte de a descoperi ca am Hipotiroidism și de a începe sa iau Euthyrox conform prescriptiiilor. Din kg acumulate, am dat jos 11 (mai am inca 9, dar e pentru prima dată când sunt pe drumul cel bun si totul s-a întâmplat in 3 luni!!!). Mă simt mult mai puțin obosită, am reintrat in ritm cu alergările, bicicleta și înotul și am cu totul altă energie pe parcursul zilei. NatureThroid mi-a schimbat aproape fiecare aspect al vieții in bine. Nu a fost totul dintr-o dată. In săptămânile în care am făcut conversia treptat de la Euthyrox la NatureThroid m-am simțit inițial mai rău. Când am ajuns însă la echivalentul dozei pe care o luam de hormon sintetic, a fost ca si cum aș fi atins ceva, un punct magic în care s-a schimbat totul. Nu am cuvinte sa îți mulțumesc pentru că m-ai ajutat sa găsesc NDT. Mulțumesc, Mulțumesc, mulțumesc ! Natalia"

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page