top of page

Speranță pentru Hashimoto - partea a-IIa

Povestea luptei lui Cristal pentru a-și salva Tiroida!

E timpul ! Februarie 2010: Oh Boala autoimună cum te abate! În această călătorie am fost informată de mai mulți medici și Endocrinologi că nu există nici o VINDECARE pentru boala Hashimoto. Chiar au mers până la a spune că nu puteți face nimic pentru a scădea anticorpii TPO. Într-adevăr?? Asta nu mi-a arătat la testele de sânge! Din păcate, majoritatea pacienților doresc o rezolvare rapidă a problemei și medicul este mai mult fericit să le de-a rezolvarea sub forma unei pilule! Calea ușoară pentru medici este să se ocupe de Hipotiroidism vă pune în terapia de substituție a tiroidei (o pastilă pe care trebuie să o luați zilnic pentru tot restul vieții) și credeți-mă că nu asta este sfârșitul acestei probleme! Cei mai mulți oameni nu se simt 100% normal și trebuie în continuare să crescă doza de medicament. Când luați hormonul de înlocuire a tiroidei, tiroida se oprește în cele din urmă să lucreze și devine dependentă de medicamente. Aceasta nu a fost o opțiune pentru mine! Știam că trebuie să fie ceva care provoacă sistemul meu imunitar să-mi atace tiroida și am fost hotărât să-l opresc și să-i dau tiroidei șansa de a trăi! 

Laptele face un corp ok? Sfârșitul lunii februarie 2010: După ce am făcut mai multe cercetări (povestea vieții mele), am dat peste acest articol interesant online. Medicul care a scris acest articol menționează: "Proteinele din lapte conțin secvențe de aminoacizi care sunt de asemenea prezente în unele proteine ​​care sunt prezente în organism. Dacă se formează anticorpi care recunosc aceste secvențe în proteinele organismului, acești anticorpi atacă corpul provocând o serie A unor afecțiuni numite "boli autoimune", care apar adesea în țesutul sinovial al articulațiilor care îl atacă și care provoacă poliartrită reumatoidă, astfel de reacții pot provoca și boli precum cardiomiopatia, amiloidoza, Hashimoto care afectează glanda tiroidă care cauzează hipotiroidism și probleme de sân, cum ar fi fibroadenoza, care pot progresa până la cancerul de sân. Când afectează ovarele, poate provoca sindromul ovarian polichistic (PCOS ), în uter poate provoca fibroame și endometrioză." Interesant? Proteina TPO (tiroida peroxidaza) din tiroidă are aproape un lanț identic de aminoacizi ca proteina ​​din lapte. Am pus cap la cap și m-am gândit, poate că dacă sunt alergică la proteinele din lapte ar putea explica de ce corpul are o reacție alergică la propriul țesut tiroidian și face să crească ATPO. Am programat o intalnire cu medicul pentru a face un panel complet la alergiile alimentare prin teste de sange. Sper că acesta este răspunsul ! 

Et tu Dairy? 24 februarie 2010: Rezultatele! Sunt alergică la lapte! Zi tristă! Sunt bucătar și ca majoritatea oamenilor sunt îndrăgostită de lapte ... cremă, bogat, minunat! Cum ar putea fi asta? Testul de sânge a arătat că sunt un caz 5 (cel mai rău) cu anticorpii mei împotriva proteinei din lapte la 89. Testul maxim 93. După ce am aflat rezultatele, o parte din mine a fost supărată că erau lactatele și o parte din mine a fost ușurată Pentru că acesta ar putea fi răspunsul la boala Hashimoto. Îmi părea rău pentru oamenii care nu puteau mânca lapte și m-am gândit "Mă bucur că nu sunt și eu!" Ei bine, acum sunt! N-aș fi crezut niciodată că sunt alergică la lapte. Aș bea cel puțin 2 pahare/ zi și produsele lactate au fost principalul element din dieta mea. Am observat totuși că în ultimii doi ani am avut probleme cu digerarea mâncării și cu mai multă senzație de greață. Am decis să elimin producția de lapte timp de 6 luni pentru a vedea dacă mi-ar afecta anticorpii TPO, în general, toate simptomele pe care le-am simțit. Degete încrucișate! 

Bingo! Sfârșitul lunii septembrie 2010: Am fost foarte strictă timp de 6 luni. N-am mâncat absolut din lapte. Am citit fiecare etichetă și m-am asigurat că nu există nimic sub formă de Cazeina. M-am programat pentru o nouă testare a anticorpiilor după lapte, astfel încât să le pot compara rezultatele dinainte: - Anticorpii mei dupa lapte au scăzut de la 89 la 42 (Tbg) și chiar mai impresionant a fost că anticorpii TPO pe care Niciodată nu au scăzut cu mai puțin de 290 au fost acum 214. Orice contează și acest lucru mi-a dat speranță că aș putea să-i fac să scadă câte puțin în decursul timpului. Mi-au trebuit 26 de ani pentru a construi Anticorpii prin lapte, așa că nu mă așteptam la o schimbare imensă în 6 luni. Știu că trupul are nevoie de timp pentru a se vindeca. Un alt plus imens a fost că multe dintre simptomele pe care le-am echivalat cu boala Hashimoto, cum ar fi palpitațiile inimii, greața și durerile de cap au început să se diminueze. Am avut o impresie puternică că în cele din urmă eram pe drumul cel bun. Aproximativ în același timp, am aflat de asemenea că eram deficitar sever în vitamina D și am avut un nivel scăzut de B12. Am început să iau 5000lU de vitamina D pe zi și 5000ml de vitamina B12 la fiecare două săptămâni și am observat o diferență imensă în sănătatea mea generală. Notă: Când am fost diagnosticată cu boala Hashimoto în 2007, am încetat de asemenea să mănânc Soia, inclusiv uleiul de soia, deoarece soia este toxică pentru Tiroidă. 

V este Victorie! 12 aprilie lea 2011: Au trecut 3 1/2 ani de când am fost diagnosticata cu Hashimoto și 1 an, 1 lună și 19 de zile de când am eliminat lactatele. Trebuie să recunosc că nu m-am simțit perfect să stau deoparte de lapte pentru restul vieții. Nu puteam rezista în vacanță și în ocaziile speciale. Am repetat analizele la 6 luni, că poate m-am înșelat pe aici pe acolo pe dieta mea, mi-am spus să nu fiu prea dezamăgită dacă rezultatele sângelui nu erau acolo unde aș vrea să fie. Rezultate:


TSH (1.1) = Perfect!


FT3 (3.5) = Super! 

Pièce de résistance ! Nu mai eram pozitiv pentru Boala Hashimoto ! Am reușit să scap de acești mici anticorpi TPO.

Tiroida lui Cristal- Boala Hashimoto 1-0

A fost o călătorie dificilă și mă simt atât de binecuvântată că am un soț și o familie sprijin care m-au încurajat și știam că pot depăși această boală. Sunt cea mai recunoscătoare unui Tată ceresc și iubitor care ascultă și răspunde rugăciunilor și care mi-a dat putere și îndrumare. Sper cu adevărat că acest blog poate fi de ajutor pentru alții, ca aceste informații să ajute o persoană să depășească această boală sau să le de-a speranță, voi fi extrem de fericită!  

Nu îndrăznești să spui "VINDECARE" Dacă ați citit blogul meu veți observa că niciodată nu am folosit cuvântul "vindecare". Știu cum acest cuvânt are tendința de a da speranțe. Pe scurt, mie mi s-a spus: "Aceasta este o prostie ! NU puteți vindeca boala Hashimoto ! Odată ce o ai, o vei avea întotdeauna!" Asta o auzim de la toți medicii. Chiar dacă oamenii sunt doar în măsura să scadă anticorpi și a pune Hashimoto în remisie este atât de bine să continuați să nu lăsați tiroida ta de a fi distrusă ! Este ca și cum ai spune că "nu există nici un tratament pentru cancer, așa că nu te obosi cu tratamentul, doar lasă-l să te omoare". Îmi pare rău că nu am avut o atitudine defensivă . Nu sunt și nu voi fi niciodată așa!. Adesea m-am gândit cum ar fi lumea dacă toți ar crede întotdeauna că "acest lucru nu se poate face niciodată".? Lumea se schimbă în bine atunci când oamenii puternici, dedicați, aleg să nu fie învinși și să lupte pentru ceea ce cred ei. Asta e tot ce încerc să fac. Chiar dacă oamenii sunt total în dezacord cu mine, îmi doresc încă tot ce-i mai bun în lupta împotriva acestei boli. :) 

Suplimentele!

Rapid (pentru oricine care este interesat) menționez suplimentele pe care le iau: - iau seleniu și vitamina E dimineața cu micul dejun. Vitamina E maximizează absorbția seleniului. Luarea seleniului împreună cu alte vitamine poate contracara absorbția seleniului. O mulțime de oameni obțin cantități mici de seleniu în vitaminele multiple, dar se amestecă cu alte vitamine, de obicei nu vor fi absorbiți corespunzător în organism. Îmi iau toate celelalte vitamine și minerale în timpul serii, după cină. Este bine să aveți un interval de 4-5 ore între ele luând seleniu și orice alt supliment. 

Intestin permeabil! Sună urâtă? Ei bine, atunci când medicul a aflat că eram alergica la lapte, mi-a vorbit despre ceva numit sindrom lent de intestin. El a explicat cum este legat de alergiile alimentare și boli autoimune. După ce am aflat despre alergia mea la lapte acum un an am început să iau un probiotic vegetal. La 3 luni după ce am început să iau, am observat că am digerat mai bine mâncarea și că nu mai am greață. Sunt sigur că oamenii care citesc blogul se gândesc că iau multe suplimente. Tot ce știu este că au lucrat pentru mine și prefer să iau suplimente și să ofer corpului să se vindece și să lucreze pe cont propriu, apoi să iau medicamente care trebuie ajustate în mod constant la doza corectă. 

Hipotiroidul fără Hashimoto O mulțime de oameni întreabă dacă iau minerale seleniu și vitamina E, ele ajută dacă sunteți în hipotiroidism, dar nu au boala hashimoto. În ceea ce privește tiroida, seleniul este o componentă a enzimei care ajută la transformarea T4 în T3 periferic, astfel încât deficiențele seleniului pot afecta funcția tiroidiană și pot stimula hipotiroidia. Potrivit "New England Journal", "deficitul de seleniu poate determina leziuni tiroidiene și reduce producția de T3" (reducerea producției periferice T3). Unii experți consideră că nivelurile scăzute de T3 pot fi caracteristice în zonele cu deficiență de seleniu. Seleniul mineral se dovedește, de asemenea, ca un puternic medicament împotriva cancerului. 

Raportul Cupru-Zinc Într-un post anterior, am precizat că am luat 37mg de zinc și 1mg de cupru. Pentru fiecare 15mg de zinc ar trebui să luați 1mg de cupru, așa că am cumpărat doar acest supliment pentru a adăuga niște cupru suplimentar, astfel încât raportul meu este mai bun. Acum iau 37mg de zinc și 3mg de cupru. Primele doze mi-au ajutat să-mi ridic FT3 de la 2.2 la 3.5 intervalul normal pentru FT3  fiind (2.2-4.2). Cel mai bine este să fii cât mai aproape de 4.2, așa că vom vedea dacă adăugarea acestui cupru suplimentar va face acest truc! În general, mă simt foarte bine cu FT3 la 3.5. M-am simțit oribil și totuși am avut simptome hipotiroidice majore atunci când FT3 a fost la 2,2 chiar dacă TSH-ul meu a fost 2,3. Majoritatea doctorilor vă vor spune că sunteți bine dacă TSH este sub 3. Nu pot să subliniez suficient cât de important este să aveți testul FT3 și să îl ridicați la cel puțin 3,5. 

Am un motiv bun! ...Joi, 24 mai 2012 Îmi pare rău că nu am reușit să țin pasul cu blogul! Am un motiv bun, am fost ocupată cu o altă creație mică în ultimele 9 luni! Pe 15 mai am născut primul copil! Voi încerca să răspund la întrebări cât mai curând posibil și voi scrie despre sarcină și modul în care face sănătatea mea! :)

Da! Sunt încă aici! Luni, 27 august 2012 În primul rând .. Iertare! Am fost atât de ocupată să am grijă de fiica mea de 3 luni. Nu am avut mult timp pentru blog. 

Oda Bucuriei! Miercuri, 12 septembrie 2012. Dacă ați citit postarea mea anterioară veți vedea că în aprilie 2011, după o bătălie de 4 ani cu boala Hashimoto, am reușit să scad anticorpii TPO și să-mi aduc tiroida înapoi din mormânt! Mi-am monitorizat tiroida pentru următoarele 5 luni și când toate analizele mele s-au reîntors în gamele perfecte, am decis că a venit timpul să rămân însărcinată! Pentru mine și soțul meu surpriză, am rămas însărcinată la sfârșitul lunii august 2011! Am căutat imediat un Ginecolog, astfel încât să pot fi monitorizată pe sarcină. Am avut TSH, FT3 și FT4 verificate la 6 săptămâni. Am avut dimineți obișnuite în primul trimestru, dar din fericire am avut ZOFRAN să treacă! Am continuat să iau vitaminele și mineralele pe care le-am enumerat, în aceleași doze pe care le-am luat înainte de a rămâne însărcinată. Nu a fost bun luarea lor zi cu zi. Dacă ați fost însărcinată, știți că nu este întotdeauna plăcut să luați pastile. De fiecare dată când am verificat TSH-ul a fost întotdeauna în gama 1.0 - 2.0 iar FT3 si FT4 erau mereu în topul 1/3 din interval. De fapt iubeam să fiu însărcinată! M-am simțit destul de uimitor în toată chestia! Am avut o sarcină foarte sănătoasă, fără probleme și de "livrare". Fetița noastră este perfectă, sănătoasă și foarte strălucitoare! Dacă o spun eu! :) Am fost foarte nervoasă că tiroida mea s-ar fi prăbușit după sarcină. Am avut tiroida verificată la 11 săptămâni postpartum și toate rezultatele au fost minunate! Chiar am mâncat cu moderație, anticorpii TPO sunt încă dispăruți și mă simt minunat! A meritat să mă descurc cu boala Hashimoto în mod natural înainte de a încerca să concep. Nu am vrut să fiu pe medicamente în timpul sarcinii și trebuia să ridic constant doza. Dacă intenționați să rămâneți însărcinată, vă sugerez să încercați să depășiți boala dacă puteți înainte de a concepe. Dacă sunteți deja gravidă și pe medicamente, NU aș recomanda oprirea medicamentelor. Respectă ceea ce vă spune medicul. Sper că acest lucru, voi femeile, cu această boală oribilă, să sperați că puteți să le depășiți și să continuați să aveți o sarcină normală!

Oamenii au întrebat .. Unul dintre mesajele mele anterioare despre cupru și zinc și despre modul în care acestea sunt extrem de importante pentru a ajuta corpul să transforme T4 și T3 în forme libere FT4 și FT3, acestea sunt formele hormonului pe care corpul dvs. îl utilizează și corpul raportează înapoi Glandei pituitară că ce primiți este suficient. Dacă nu convertiți corespunzător T4 și T3, TSH (hormonul tiroidian de stimulare) va continua să fie ridicat chiar dacă funcționează tiroida! Ficatul convertește hormonul tiroidian tiroxină (T4) în forma sa mai activă triiodotironină (T3). Hormonii tiroidieni acționează ca termostatul organismului, care reglează rata la care practic toate reacțiile biochimice apar în organism. Conversia necorespunzătoare a T4 la T3 prin ficat poate duce la scăderea hipotiroidismului, ceea ce duce la oboseală cronică, creștere în greutate, memorie deficitară și o serie de alte probleme. Zincul și cuprul ajută ficatul să transforme acești hormoni vitali. Aici este o legătură într-un articol extraordinar care explică de ce este important să se ia cantitățile corecte de zinc în cupru. Http://www.livestrong.com/article/511087-how-to-take-copper-with-zinc/ Nota: Procesul de salvare a tiroidei mi-a luat 5 ani! Nu spun că ceea ce am făcut va funcționa pentru toată lumea! Știu că trebuie să vă controlați propria sănătate. A fost un proces enorm de eliminare pentru mine. Am depus muncă grea și, uneori, simțeam să renunț pentru că nu aveam rezultate ok, am cercetat și am reușit să ajung la cauza a ceea ce a provocat boala Hashimoto. Ar putea fi lucruri diferite pentru diferite persoane. Vă rog! Nu renunțați la speranță! Știu că majoritatea oamenilor se vor putea simți mai bine prin administrarea suplimentelor corecte și eliminarea lucrurilor din dieta, ceea ce ar putea să vă suprime sistemul. Este o muncă grea, dar crede-mă când spun că este mai mult decât merită să nu fii pe sintetic pentru tot restul vieții tale și să te simți la fel de bine ca și mine! :)

CAUZA DE BAZĂ!!! Am fost recent contactată de o femeie minunată care a urmat blogul și a reușit să depășească boala Hashimoto prin unele din schimbările stilului de viață pe care le menționez în blogul meu. Izabella Wentz PharmD este autorul acestei cărți strălucitoare "Tiroidita Hashimoto": Intervenții pentru stilul de viață pentru găsirea și tratarea cauzei rădăcinii

Bună ziua! Duminică, 2 noiembrie 2014 Din păcate, nu am reușit să răspund la fel de mult cum mi-aș dori, pentru că zilele mele sunt destul de ocupate, având grijă de fiica mea frumoasă de 2 ani și tocmai am dat naștere unei a doua fiice în luna august! Din fericire am avut o altă sarcină minunată și sănătoasă! Tiroida mea a fost recent verificată și toate valorile mele sunt încă exact unde ar trebui să fie și mă simt foarte bine. Încă mai iau toate suplimentele pe care le-am menționat anterior și stau departe de lapte! Sper că acest blog să continue să ajute și să inspire oameni. Îmi pare rău dacă nu am putut răspunde la întrebarile tuturor. 

Viață frumoasă și Succes în lupta voastră!

Ne vom auzi, Crystal :) 

Sursa: http://hopeforhashimotosdisease.blogspot.ro/search?updated-max=2012-08-27T17:00:00-07:00&max-results=7&m=1

Traducere : Echipa Tiroida România 🇹🇩

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page