top of page

Viitorul AIP este aici

Cum arată viitorul vindecării bolilor autoimune?

Un lucru pe care îl știu sigur, este că nu arată ca ceea ce s-a făcut până acum doi ani. S-a schimbat atât de mult și știința a continuat să evolueze. Aceasta este o veste bună pentru dvs. Mai multe opțiuni la îndemână. Mai multe resurse la dispoziția dvs. Vindecarea este la îndemână. În ultimii doi ani mi-am schimbat perspectiva clinică pentru a include știința care evoluează și practicile emergente. În afară de a fi un nutriționist cu o vechime de 17 ani, în ultimii trei ani am avut două slujbe cu normă întreagă. A lucra cu, clienții și a face ateliere. Celălalt loc de muncă cu normă întreagă pentru dezvoltarea practicii mele. Am lucrat intens cu marii maeștrii care sunt unii dintre cei mai mari vindecători și profesori de pe planetă. A fost o onoare extremă. Nu este nimic foarte complex în privința acestei lucrări, totuși aceasta a fost cea mai grea muncă pe care am făcut-o vreodată. Este vorba despre învățarea cum să rămâi prezent și iubitor. Este vorba de a cere în mod activ iubirii să atingă locurile din interior. Este vorba despre asumarea responsabilității pentru examinarea relației cu viața. Numai atunci când facem acest lucru pentru noi înșine putem ajuta și pe alții să o facă. Pe măsură ce vă vindecați, mă vindec și eu. A fost o expoziție frumoasă pentru mine să-mi extind munca de la inimă la munca mea profesională. Nu devine nimeni expert prin luarea unei ore sau completarea unui curs. A deveni un expert de mindfulness este unul al experienței, vulnerabilității și dorinței de a fi în tranșele propriei vieți. Din nou și din nou. Aș fi putut să fac această lucrare când aveam 30 de ani? Sau 35? Da, dar nu foarte bine. Timpul, înțelepciunea, experiența și relația cu clienții într-un spațiu iubitor ai ultimiilor 3 ani mi-au permis acum să aduc o bogăție muncii mele, pe care nu puteam să-l sper cu un deceniu în urmă. Acum, la 43 de ani, înțeleg ceea ce spun maeștrii zen atunci când le spun elevilor să "petreacă mai mult timp pe pernă". Cu cât fac mai mult această activitate, cu atât mai mult devine evident că boala este o manifestare a problemelor care au fost în amonte în viața noastră. Deci, acum mă îndrept în amonte cu clienții mei. Și fac asta numai pentru că sunt dispus să merg în amonte în propria mea viață. De asemenea, includ fiziologia și dieta împreună cu asta. Dr. Datis Kharrazian și Dr. Brandon Brock au fost profesorii mei de fiziologie. Incă nu sunt recunoscuți de marile companii de farma sau medicale.

Dar vor fi. Consider că acesta este primul procent din educația pentru medicina funcțională. Am evoluat modul în care abordez AIP acum, pentru că am văzut prea mulți oameni care nu și-au îmbunătățit starea, am văzut că eșecurile clinice orbește după o dietă care nu a fost personalizată. Nu urmăresc AIP așa cum am făcut-o acum trei ani. Prea mult a fost prezentată de gânditori inovativi și de constatările mele clinice care demonstrează că, calea pe care am luat-o este depășită. Cum se traduce acest lucru este totuși că practicanții trebuie să știe mai mult și să fie mai mult pentru pacienți. Nu mai este doar: "aici, urmați această listă de produse alimentare AIP". Deci, bine ai venit în viitor.

Sursa: https://aiplifestyle.com/the-future-of-aip-is-here/

In continuare, încă un articol care abordează AIP

De ce am eșuat în AIP și sfaturi simple de a reuși:

SFATURI DESPRE CUM SĂ EVITAȚI GREȘELILE

AIP (reprezintă Protocolul Autoimun), o căutare rapidă pe Google și veți găsi câteva bloguri foarte utile despe AIP. Phoenix Helix este blogul meu favorit și am avut posibilitatea de a avea un interviu profund cu ea (Eileen - http://www.phoenixhelix.com/about-eileen/)

A dat dovadă de exact ceea ce reprezintă această dietă, cum și-a schimbat viața cu Artrita Reumatoidă și ce a trebuit să facă atunci când nu a reușit corect AIP de prima dată. Dacă ați ascultat interviul, cu siguranță înțelegeți acum că, Protocolul Autoimun este greu. Este o schimbare a stilului de viață, a mentalități, o revizuire masivă a dietei, o listă strictă a alimentelor, în esență vă scapă de toate posibilele declanșatoare. Am râs la "curățenia de 3 zile" sau la postări pe bloguri intitulate "detox în 7 zile". Dieta AIP este mult mai mult decât atât. Scopul este să te concentrezi asupra a ceea ce te face să urmezi această dietă, poate dura cel puțin 30 de zile până la un an {sper că nu va fi cazul cu mine și rugați-vă și pentru voi}. Dar, ca și în cazul oricărei diete sau a modului de viață, este nevoie de un plan, un plan foarte detaliat. Acolo va intra îndemânarea și ghidarea. Aud deja, vocea ta care judecă, "Ei bine, nici nu a început această dietă și nici nu știe despre ce vorbește". Dar, timp de un an, sunt cu succes în dieta Paleo. Da, au fost încercări ocazionale, dar știu de ce este nevoie în cămară, frigider, stomac, și schimbarea mentalități. Înainte de a vă oferi ghidul detaliat cu privire la AIP în viața dvs., este important să discutați despre Motivul pentru care doriți să abordați dieta. Eu vă pot spune, că în ziua 17, complet conform AIP, Niciodată și repet, Niciodată nu m-am mai simțit mai bine în cei 4 ani de când am Artrită Reumatoidă. Acest post nu este aici pentru a vă convinge de proprietățile vindecătoare ale AIP, voi posta pentru o altă zi, dar pe scurt. Dieta funcționează... dar ceva care nu funcționează atât de frumos ... este cum să rămâi echilibrat.

Am fost întotdeauna o persoană pofticioasă, încă de când eram adolescent, m-am luptat cu detox și purificare. Încă se mai strecoară această poftă de mâncare în situații stresante și o folosesc ca pe un obicei de avertizare, că nu mai pot "curăța".Dar, pe lângă faptul că m-am îndepărtat de mâncarea procesată, au fost și alți factori care nu am reușit să îi fac prin procesul de eliminare. Acestea sunt nu sunt negociabile și va trebui să te însoțească, să funcționeze odată cu dieta.

Cum să găsiți motivarea pentru a începe AIP în pași simpli Timp + răbdare Cea mai mare greșeală pe care am facut-o cand am început, este că nu mi-am făcut mai întâi o verificare a planurilor de vară. Să încercați să vă planificați calendarul dvs., într-o lună destul de "nefericită" (fără zile de naștere, căsătorii sau sărbători mari ). A fost greu pentru mine, vara, vacanțele au fost planificate la stânga și la dreapta. Dar vă pot confirma că puteți călătorii cu această dietă și vă puteți menține mesele compatibile, dar sfatul meu este să nu faceți acest lucru, dacă nu aveți experiența și ambiție. Mai ales dacă nu aveți niciun suport în pregătirea mesei. Călătoria vă pregătește doar pentru situații improvizate în care mâncarea va fi o imensă ispită. Când spun Răbdare, vreau să spun că nu trebuie să "arunci prosopul" (abandonezi) atunci când nu vezi rezultate imediate. Unele persoane observă o diferență în cel puțin 8 săptămâni, altele se pot simți mai bine doar după câteva zile. Aici trebuie să înveți să fi Zen și să mergi mai departe. Deoarece, înainte fără dietă, se poate chiar mai rău, decât mai bine. Angajament Știind scopul "de ce" ai abordat Dieta.

Primul meu sfat pentru a găsi motivația de a începe AIP este să vă gândiți la alternative. A lua medicamente imunosupresoare știind că nu ați încercat nici măcar o alternativă mai naturală să vă fie bine și de care să fiți mulțumiți? Pentru a simți pacea cu mine, îmi place să cred că am făcut tot ce era posibil pentru a face față durerii cronice și pentru a încerca să împiedic riscul de a dezvolta și mai multe boli autoimune în viitor. Și dacă priviți din această perspectivă, renunțarea la anumite alimente pentru o perioadă de timp nu mai pare atât de grea. Desigur, Protocolul Autoimunitar nu este o formulă magică. Nivelul de vindecare pe care îl puteți realiza nu depinde numai de dieta ci și de stilul de viață pe care îl urmați (stres & somn și ar trebui să vă adresați cu siguranță unui medic funcțional), dar aceste două aspecte pot avea cu siguranță un impact enorm asupra acestuia și, în unele cauze, de asemenea, aduce simptomele la Remisie. Dacă mergeți la cumpărături și sunteți tentat de unele alimente non-AIP care arată delicios, gândește- te la ceea ce un mic sacrificiu este în comparație cu ceea ce încearcați să realizați. În timpul fazei de eliminare a AIP, gândiți-vă la ele ca la ceva care ar fi egal să renunți și la toată munca grea pe care ați făcut-o până acum. Nu veți simți dorința de a le pune în coșul tău. Punga M & M arată tentantă ? Ce puteți face în schimb este să le luați ca sursă de inspirație pentru a veni cu o nouă rețetă! Du-te acasă și caută pe Google ... poate că cineva le-a reprodus deja într-un mod AIP. ... Și dacă nu, de ce să nu fii tu primul/a? Asigurați-vă timpul în bucătărie și jucați-va minunat.

Motivarea bolii cronice

Pentru unii, este posibil să aveți dureri ciudate și această durere vă reamintește în fiecare zi că doriți să vă simțiți ușurați. Pentru mine, efectele secundare înfricoșătoare ale Prednison. Eram deja de o lungă perioadă de 3 ani, iar timpul era să "ne despărțim" sau cel puțin să vedem și " alți oameni". Și apoi știu alți prieteni bolnavi cronici, visul lor de a reuși din nou la un maraton. Motivul dvs. de angajament este privat și nu contează deloc care este, atâta timp cât îl păstrați în mintea voastră. Gândiți și decupați o bucată mare de hârtie, cu scopul dvs. și fixați-o direct pe frigider :) Dacă ați avut o aversiune față de pregătirea mesei în trecut, vă voi spune acum că trebuie să vă împăcați cu asta, deoarece AIP se traduce, în principiu, la pregătirea și prepararea mesei. Noroc pentru noi (cei din US) că există câteva programe și servicii (de livrare), care pot face orice în acest proces. Pentru ceilalți există Mickey Trescott, un blogger autoimunist, ce are un program numit "AIP Batch Cook", vă va ajuta să maximizați timpul petrecut în bucătărie, SUPER de ajutor. Deci, dacă sunteți unul dintre cei care vor să-și prepare singuri, veți avea nevoie de instrumentele potrivite pentru a face asta, având ustensilele de bucatarie de mare putere, te poate duce departe. Vitamix sau un blender/procesor de alimente de mare putere ... și dacă vrei sa obții o nebunie am auzit ca Insta Pot este un vrăjitor (gândește-te, bulion de oase facut in 2 ore), un spiralizator (pentru a face paste delicioase din Zuchinni).

Fii entuziasmat la întâlnirea cu noi alimente! Nu te uita la AIP ca o "dieta de eliminare", uita-te la ea ca la o dieta hrănitoare și nutritivă care te poate ajuta să reușești în obiectivele tale. Înainte de a începe să scăpați de alimentele pe care nu le mai consumați în timpul Protocolului Autoimun, stocați cămară cu toate ingredientele noi. Luați un carnețel și scrieți o listă de rețete AIP pe care doriți să le încercați: făinuri noi pentru coacere, snacks-uri rapide și ușoare care vă pot ajuta să vă luptați cu poftele, toate alimentele vindecătoare care fac parte din protocolul AIP!

Susține 100% veți avea nevoie de "trib" atunci când începeți această dietă. Dacă soțul și copiii sunt alături, jumătate din bătălie este câștigată.

Dar dacă ești singur: poți elimina alimentele pe care nu le mai mănânci fara sa deranjezi pe nimeni. Totuși, respectați mâncarea, eliminarea nu înseamnă că trebuie să o aruncați. Donați-o la un adăpost, sau găsiți o locație nouă sau pur și simplu oferiți-o vecinilor, prietenilor sau rudelor. Dacă traiesti cu familia: Redistribuie obiectele din bucătărie pentru a crea un spațiu care să fie al tău, un dulap sau sertar unde vei pastra toate alimentele si ingredientele tale noi conform cu AIP.

Motivul pentru care aveți membri familiei în tribul dvs. este important că, uneori , veți întârzia, sau sunteți obosiți sau bolnavi și nu veți avea timp să gătiți sau să mergeți la cumpărături, iar oamenii care vă iubesc vor fi bucuroși să facă acest lucru pentru tine. Trebuie doar să înțeleagă de ce o fac.

Dar unii dintre noi nu sunt norocoși, avem un trib de oameni care spun tot timpul.. că ne pierdem timpul. Dar în aceste zile avem Facebook. Nu este doar pentru a anunța că sunteți gravidă sau că așteptați un copil, sau sunteți în căutarea iubirii pierdute, Facebook este un loc pentru oameni ca minte să stea și să dea sfaturi, în grupuri private. Fiți activ în Grup! Comentați-vă, înveseliți-vă reciproc, postați-vă mâncarea. Acești oameni se îngrijesc și, uneori, sunt plini de sfaturi.. cele mai înțelepte. În grupul de sprijin al AIP am învățat că pot avea o creștere a Candidei în intestin, provocată de zahăr, înainte nici nu aveam idee cum să scriu Candida, ca să nu mai vorbim că nu știam ceea ce era. Dacă căutați "AIP" în bara de căutare pe Facebook, îl găsiți și pe al nostru

AIP ROMÂNIA AIP tratează

Faza de eliminare a AIP este concepută pentru a vă ajuta să eliminați inflamația în corpul dvs și să vă vindecați intestinul, dar nu este menit să dureze pentru totdeauna! Știind că ești strict cu alimentele tale pentru o anumită perioadă de timp este un alt factor care te va ajuta să găsești motivația pentru a începe AIP. Luați acest timp pentru a intra într -adevăr în contact cu semnalele pe care le trimite organismul dvs. Îmbunătățirile nu sunt, de obicei, ceva ce observați dintr-o zi pe alta, dar există și păstrarea unui jurnal de dietă și simptom vă poate ajuta să urmăriți mai bine și să înțelegeți această corelație. Este foarte foarte probabil că vă veți lipsi de această dietă, mai ales dacă vă aflați în tranziție direct de la maniera standard de a mânca. De aceea spun că aveți un congelator și o cămară plină de tratamente compatibile cu AIP. Pe măsură ce trece timpul, s-ar putea să găsiți că nu ar trebui să mâncați AIP săptămânal. Sau lunar. Dar aceste sfaturi sunt aici pentru a vă transforma, pentru a vă obișnui să știți cum să luați gustări și chips-uri din nucă de cocos care se opun unor mii de chipsuri de oreo sau cartofi. Pe Grup o să găsiți o mulțime de rețete. Am o filosofie, când ai o boală, ai o predispoziție să te simți mai mult ca o victimă. La urma urmei, așa te îmbolnăvești mai rău.. Ei bine, nu, dar dacă vă puteți schimba mentalitatea pentru a gândi mai puțin despre cât de nedrept este și mai mult despre ceea ce puteți face, veți începe să vă eliberați.

În următoarele săptămâni mă voi angaja încă o dată în AIP. Desigur, voi împărtăși și voi aplica toate instrumentele de mai sus.

Sursa: http://www.littlebitesofbeauty.com/find-motivation-to-start-aip-in-6-steps/

Traducerea: Echipa Tiroida România 🇹🇩

Tags:

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page