top of page

Poveste de Succes - Alexandra

Astăzi despre prietena noastră Alexandra, ne bucurăm că face parte din Comunitatea noastră Tiroida România  🇹🇩 și  AIP România  🇹🇩.

"Povestea mea începe așa: Anul 2015-2016, apar analize modificate Tsh - 8,2 și respectiv 5,4, plus o Anemie. Începutul anului 2017, TSH în limite, însă în Martie sunt diagnosticată cu Hashimoto. Din luna Mai mi se intensifică simptomele și până în luna August mă documentez ce variante aș putea găsi în gestionarea situației pentru că mă nemulțumește pe deplin verdictul Endocrinologului: ”Așteptăm întâi să moară tiroida de tot și medicație pe viața!” NU VREAU SĂ ACCEPT CA TIROIDA MEA TREBUIE SĂ MOARA ȘI EU SĂ CAPITULEZ!!! Din momentul în care încep sa învăț ce înseamnă Hashimoto aflu că multe din stările mele i se datorează și credeam greșit că Premenopauza este de vină. Deasemenea intervenise un fel de resemnare că vârsta (48 ani în 2017) este și ea un motiv din care mă simt rău. La începutul lui Iulie aflu de AIP și am decis să merg pe aceasta varianta în speranța că mai pot prelungi “Viața” tiroidei mele și mai ales din dorința de a preîntâmpina alte diagnostice autoimune. În luna August demarez AIP. Nu a fost ușor dar nici dificil, mai ales că rezultatele nu au întârziat să apăra. Sunt foarte multe variante culinare odată ce înțelegi care sunt principiile pe care se bazează acest protocol alimentar. La sfârșitul lunii Septembrie am găsit și un Doctor cu care sa “parcurg acest drum” pentru ca mă simțeam oarecum pierdută în multitudinea de aspecte care se revelau pe măsura ce mă informam mai în detaliu. Împreuna cu doctorul meu am monitorizat diversele carențe pe care le aveam și am determinat intoleranțele. Am luat și iau suplimentele care îmi erau necesare. Au trecut aproape 7 luni. Dieta este în continuare: fără gluten, lactoza, drojdie (intolerante) și fără soia (la recomandarea doctorului). În acest interval am reușit să atenuez majoritatea simptomelor și valorile analizelor s-au îmbunătățit simțitor. (ATPO a scăzut de la 110 la 62 este doar un exemplu, dar mi se pare cel mai concludent). Am reușit să reintroduc cu succes multe alimente: oul, nucile, semințele, alunele, cacao, cafea, cartofi, roșii s.a. În concluzie, încurajez pe oricine, mai ales pe cei care au ezitări în aceasta direcție să aibă curajul să facă acest pas în ameliorarea stării de sănătate, dar cel mai important în :"Viață pentru Tiroidă"

SUCCES TUTUROR ȘI SĂNĂTATE!!!!!" 

Echipa Tiroida România 🇹🇩

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page